Znaczenie słów kluczowych, linki sponsorowane

Znaczenie słów kluczowych, linki sponsorowane

Słowa kluczowe wyrażają sedno witryny, potencjalny odwiedzający wpisuje słowa kluczowe w polu tekstowym wyszukiwarki, gdy szuka witryny o danej tematyce. Wybrane słowa kluczowe będą wykorzystywane w całym procesie optymalizacji.

Od prawidłowego użycia słów kluczowych zależy czy witryna na liście rezultatów wyszukiwania znajdzie się wśród pierwszych 20 pozycji, czy też kilka stron dalej. Właściwy dobór słów kluczowych przyczyni się do lepszej pozycji rankingowej, a to sprawi, że Twoja witryna będzie mieć większą liczbę odwiedzin.

Które słowa kluczowe wybrać, gdzie można je znaleźć? Jak je wykorzystać?Odpowiedź na te pytania pozwoli tobie skrócić czas tworzenia witryny. Twoje miejsce na liści rankingowej zależy od doboru słów kluczowych, rozmieszczenia i częstotliwości.

Większość internautów znajduje swoje witryny za pośrednictwem wyszukiwarek. Wysoki wynik rankingowy w wyszukiwarce jest korzystniejszy niż zamieszczanie płatnych ogłoszeń reklamujących Twoją firmę. Za pośrednictwem wyszukiwarek można dotrzeć do grupy poszukującej dokładnie tego, co Twoja witryna ma do zaoferowania.

Linki sponsorowane

Programy PPC wiążą się tak ściśle ze słowami kluczowymi, że można odnieść wrażenie, iż są to to dwa bliźniacze elementy SEO. Tak nie jest, gdyż można mieć słowa kluczowe i nie płacić za linki sponsorowane. Nie zawsze jednak jest to godne polecenia.Istnieją setki różniących się między sobą rodzajów usług PPC. Niektóre opierają się na rankingach, inne zaś na reklamach tekstowych. Są to kategorie programów PPC związane ze słowami kluczowymi, produktami i usługami.

Głównym celem programu PPC jest zwiększenie liczby wizyt na Twojej witrynie, ale faktycznie chodzi przecież o zwiększenie sprzedaży, a nie tylko liczby zwiedzających. Najważniejsze są te wizyty, które osiągają jakąś konwersję celu ustaloną dla witryny. Aby uzyskać dobry wskaźnik konwersji celu, poeksperymentuj z różnymi technikami, słowami kluczowymi, a nawet kampaniami reklamowymi PPC.


Tekst stworzony w oparciu o literaturę „SEO Biblia” – Jerri L. Ledford.

Niektóre zdjęcia na stronie i fanpage’u flyingcomp zostały umieszczone legalnie z darmowego banku zdjęć: pixabay.

Image by simplu27 from Pixabay

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

error: Content is protected !!

By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close