Lotnisko Berlin Tegel – Berlin Tegel Airport
Lotnisko Berlin Tegel Berlin Tegel Airport, Port Lotniczy Berlin-Tegel imienia Otto Lilienthala, na tym lotnisku miałem okazję być 28 lipca 2018 roku. Przyjechałem do Berlina dokładnie na lotnisko Berlin Schönefeld Flixbusem, 3 godziny jazdy z Poznania, komfortowo i wygodnie. Po noclegu wczesnym rankiem udałem się na lotnisko Berlin Tegel oczywiście najpierw na taras widokowy 🙂 Wstęp na taras kosztuje 3 euro, sam taras jest na dachu terminala. Najpierw zobaczyłem Airbusa A320 francuskich linii lotniczych Aigle Azur z siedzibą w Paryżu. Głównym węzłem jest Port Lotniczy Paryż-Orly. Zobaczyłem także Airbusa A320 linii lotniczych Joon należących do Air France, gdzie głównym węzłem jest Port Lotniczy Paryż Roissy-Charles-de-Gaulle. Miałem okazję zobaczyć także Airbusa A320neo, a także kilkanaście innych ciekawostek jak S7 Airlines, SkyWork, CSA Czech Airlines, Bulgaria Air, Austrian Airlines, Air Serbia. Krótka historia lotniska Lotnisko powstało po II wojnie światowej w 1948 roku, w czasie blokady Berlina Zachodniego przez ZSRR. Rozbudowany…
Forex – Transakcje na rynku walutowym, Wybór brokera c.d.
Transakcje na rynku walutowym, Wybór brokera Transakcje typu spot Termin spot oznacza transakcje kupna bądź sprzedaży walut dokonywane natychmiast. Jeśli nie jest tobie obcy rynek giełdowy, zapewne zdajesz sobie sprawę, że cena, jaką płacisz za walory, jest ceną typu spot, czyli obowiązującą w tej konkretnej chwili. Technicznie termin spot oznacza najbliższą możliwą datę realizacji i jest używany głównie dla odróżnienia transakcji natychmiastowych od transakcji terminowych czy też transakcji z przyszłą datą dostawy. W przypadku transakcji typu spot przepływ funduszy następuje zazwyczaj w ciągu dwóch dni roboczych. Bank Rozrachunków Międzynarodowych (ang. Bank for International Settlements, czyli BIS), międzynarodowa organizacja nadzorująca pracę banków na całym świecie, co trzy lata przeprowadza analizę transakcji na rynku walut. W raporcie z 2004 roku BIS szacował, że wartość rocznych transakcji typu spot sięgała kwoty 620 miliardów dolarów, przy czym do tej kwoty należałoby dodać jeszcze ponad 100 miliardów, które z powodu przyjętych założeń trafiły do osobnej…
Kampanie PayPerClick – Zagrożenia
Kampanie Pay Per Click – zagrożenia Największym zagrożeniem w kampaniach PPC są fałszywe kliknięcia. Pewna osoba, grupa ludzi albo program generuje kliknięcia Twoich linków sponsorowanych. Ponieważ trzeba płacić za każde kliknięcie, koszt ogłoszeń staje się coraz wyższy, a konwersji nie przybywa. Różne są przyczyny fałszywych kliknięć, ich sprawcą najczęściej może być konkurencyjna firma. Koszty reklamy rosną, a średni wskaźnik konwersji i wartość pojedynczej wizyty na Twojej witrynie zmniejszają się drastycznie. Niektórzy uważają, że dostawcy PPC, popełniają to oszustwo albo zachęcają do niego, ponieważ czerpią korzyści z dodatkowych kliknięć. Miały już miejsce procesy sądowe w tej sprawie, a pozwanymi byli dostawcy PPC, czyli Google i Yahoo!. Każdorazowo dochodziło do ugody między stronami. Jednym z najbardziej frustrujących aspektów tego oszustwa jest to, że jeśli kliknięcia nie pochodzą z tego samego IP, trudno udowodnić, że fałszywe kliknięcia w ogóle wystąpiły. Fałszywe kliknięcia stają się coraz poważniejszym problemem w reklamach PPC. Nie daj się…